dimarts, 21 d’abril del 2015

Avui en fa 80



Aquest senyor tan jove que hi ha a la fotografia, amb aquest menut que no s'està quiet per a fer la foto, avui fa 80 anys. Com passa el temps!
El menut de cabell ros sóc jo, i el jove que m'acompanya, el meu pare. 
Avui és el seu aniversari amb una xifra tan bonica i rodona, i com que tots dos ens diem Jordi, d'aquí a un parell de dies celebrarem el sant, juntament amb el meu nebot que també se'n diu.
La foto ja té més de 50 anys i ens la va fer el meu avi a la casa on vivien els avis al carrer Sant Ramon. El meu avi era adobador de pells (curtidor, malgrat que sigui un castellanisme), que es poden veure al darrere i que s'estaven assecant. Ah, quants records!
Felicitats pare! Aquest vespre ho celebrarem com cal.
Ah, la meva germana Marta també fa els anys avui, ella en fa 51. Ui, potser no ho hauria d'haver dit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada