dimarts, 19 de gener del 2021

En record de Jesús Aranda i Torrents

Sopar Social dels Armats, any 2014
 

La vida ja té coses estranyes, ja. Vaig conèixer al Jesús Aranda i Torrents no a Mataró, sinó a Valladolid. La casualitat va fer que ens trobéssim fent el servei militar en aquella ciutat, coincidint durant l’etapa que s’anomenava d’instrucció (ja podeu comptar com ens instruïen). Després ell va ser destinat a la PM i jo em vaig quedar a la mateixa caserna a la secció de transmissions. Alguna vegada vam tornar a coincidir, però poques.

A Mataró també ens havíem vist de forma esporàdica, per la festa major i més endavant als Armats de Mataró, ja que la seva família són amics dels Navarro Jordan i això va fer que coincidíssim en algun dels sopars socials i esmorzars d’armats. Per aquells anys jo era el Capità Manaia, però no vaig poder aconseguir que desfilés com a Armat, que segur que ho hagués fet molt bé.

Ens ha deixat massa jove. Els meus condols a la seva família. Descansi en pau.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada