dimecres, 31 de juliol del 2013

Imatges de festa major

Les Santes 2013 ja són història. Alguns ara faran les valoracions. Sempre positives si ho han organitzat ells i sempre negatives si escoltem (tampoc se’ls hi pregunta) a alguns veïns que n’han patit les conseqüències. 
En qualsevol cas, les festes han anat més o menys com sempre. Com a novetat enguany he tornat a cantar la Missa de les Santes. Feia 23 anys que la cantava, des de l’any 1980 al 2002. Onze anys més tard he tornat a participar en aquest acte cultural que dóna sentit a la festa major de Mataró.
He format part del cor (Baixos) juntament amb la meva mare, la meva filla, la meva germana, els meus nebots i el meu cunyat. O sigui, tres generacions de la mateixa família al cor de la missa, un fet remarcable.
He fet algunes fotografies de la festa, en concret el dia de la les Santes i de la visita a la residència de Sant Josep del dia 28. Les podeu visualitzar aquí.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada